ترخيص قالب پلاستيك و واردات قالب پلاستيك

۶ بازديد

ترخيص قالب پلاستيك و واردات قالب پلاستيك : يكي از مهم ترين تجهيزات و لوازمي كه در كارخاتجات توليد محصولات پلاستيكي و كارخانه جات تزريق پلاستيك مورد استفاده است قالب تزريق پلاستيك مي باشد. قالب نقش اصلي را در كيفيت محصولات اين كارخانه هاي ايفا مي كند. به عنوان مثال در كارخانه ي توليد ظروف يكبار مصرف و چند بار مصرف پلاستيكي از قالب هاي تزريقي و فشاري براي توليد محصولات خود استفاده مي كنند كه اكثر قالب ها وارداتي مي باشند. البته شركت بازرگاني كارا با تجربه و توانمندي در خصوص تامين ماشين هاي تزريق پلاستيك و اخذ نمايندگي و واردات ماشين هاي تزريق پلاستيك نيز داراي توانمندي و سابقه كافي مي باشد.

بر اساس تحليل ها و آمار و ارقام به دست آمده از گمرك جمهوري اسلامي ايران در سال 1393 واردات قالب تزريقي و فشاري براي كائوچو يا پلاستيك بيش از 200 هزار تن با ارزش 21 ميليون دلار و واردات قالب براي كائوچو و پلاستيك به غير از نوع تزريقي و فشاري بيش از 150 هزار تن به ارزش 22 ميليون دلار بوده است.

ترخيص قالب پلاستيك و واردات قالب پلاستيك

از لحاظ ارزش دلاري در سال 1393 بيش ترين ميزان واردات قالب فشاري و تزريقي براي كائوچو يا پلاستيك از طريق خريد از چين بوده است كه 63 درصد واردات قالب را به خود اختصاص داده است و پس از آن 8 درصد واردات قالب از كره، 8 درصد واردات قالب از تركيه، 4 درصد واردات قالب از تايوان، 4 درصد واردات قالب از امارات متحده عربي، 3 درصد واردات قالب از سويس و مابقي از ساير كشوها صورت گرفته است.

[caption id="attachment_610" align="aligncenter" width="700"]ترخيص قالب پلاستيك ترخيص قالب پلاستيك[/caption]

در 5ماهه اول سال 1395 ميزان واردات قالب تزريقي و فشاري براي كائوچو و پلاستيك بيش از 88 هزار تن بوده است و از لحاظ ارزش دلاري بيش از 8 ميليون دلار مي باشد كه 62.2 درصد واردات قالب از چين و 12.02 درصد واردات از قالب تركيه صورت گرفته است. قالب ها توسط شركت هاي بازرگاني صادرات و واردات از كشورهاي گوناگون مانند چين، تركيه، تايوان، كره، ايتاليا، امارات متحده عربي، آلمان و مالزي خريداري شده و وارد گمركات ايران مي گردد. درنيمه اول سال 1395، 47.35 درصد ترخيص قالب از گمرك شهيد رجايي صورت گرفته است و پس از آن بيش ترين ميزان ترخيص از گمرك فرودگاه امام خميني و معاونت واردات و ترخيص از گمرك شهريار يا همان گمرك تهران صورت گرفته است.

همانگونه كه مي دانيم هر كالايي براي واردات به ايران داراي كد تعرفه و حقوق ورودي مي باشد، كد تعرفه واردات قالب 848071 مي باشد و حقوق ورودي قالب تزريقي و فشاري براي كائوچو و پلاستيك بر اساس قوانين صادرات و واردات سال 1395، 10 درصد است. در پنج ماهه نخست سال 1395 واردات قالب تزريقي و فشاري 0.05 درصد كل واردات كالا به كشور بوده است.

ترخيص قالب پلاستيك با شركت بازرگاني ترخيص كارا

شركت بازرگاني ترخيص كارا با ارائه مشاوره بازرگاني به توليد كنندگان داخلي به عنوان يك شركت بازرگاني وارد كننده ي قالب اطلاعات لازم را در اختيارشان قرار مي دهد و از مرحله انجام ثبت سفارش قالب در سامانه ي ثبتارش وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنين ثبت سفارش قالب در سامانه جامع تجارت ايران  و علاوه بر اين كه به امور ترخيص و تشريفات گمركي تسلط دارد و با توجه به سوابق و تجربه در اخذ و دريافت معافيت هاي گمركي از سازمان صنعت، معدن و تجارت و با ثبت نام در سامانه ي بهين ياب و دريافت معافيت گمركي توليدكنندگان مربوطه در زمينه واردات قالب هاي مشابه به خصوص واردات از چين و واردات از تركيه ، واردات از ايتاليا و  واردات از آلمان مي تواند در اسرع وقت به ترخيص كالا از گمرك شهريار، گمرك غرب و گمرك شهيد رجايي مي پردازد.

زيرا عدم داشتن تجربه در زمينه ي ترخيص كالا منجر به بروز مشكلات و خطاهايي در روند ترخيص مي گردد و بازرگانان متضرر خواهند شد. به همين سبب شركت بازرگاني ترخيص كارا با ترخيص كاران خبره و مستقر در گمرك ها مهم و بزرگ كشور آماده ارائه مشاوره بازرگاني در خصوص واردات و صادرات بوده و خدمات ترخيص كالا از گمرك را به بهترين نحو و در كم ترين زمان انجام خواهد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.