معرفي انواع مختلف فست فودها براي راه اندازي يك فست فود

۱۲ بازديد

 

 

در اين مطلب سعي داريم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازي فست فود و تجهيزات فست فود اطلاعاتي را براي شما بيان نماييم

فست فود را مي توان غذايي سريع، آسان و كم هزينه براي يك وعده غذايي خانواده به شمار آورد. با توجه به تبليغات و فرهنگ سازي هاي اخير در مورد ارزش مواد غذايي، بسياري از فست فودها در كنار غذاهاي معمول خود، غذاهاي سالم را نيز در منوي خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهاي شناخته شده اي براي مردم هستند كه با به كار بردن تجهيزات خاص، زمان آماده كردن آن ها كوتاه تر شده و كم هزينه تر تهيه مي شوند.

سبك آمريكايي فست فودها

فست فودهاي آمريكايي در سراسر دنيا شناخته شده هستند. برندهاي شناخته شده اي مانند مكدونالد، ساب وي و برگر كينگ بهترين و با كيفيت ترين فست فودها را با قيمتي مناسب عرضه مي كنند. بيشت رين تنوع آن ها در زمينه همبرگر است، كه تركيبي از گوشت، پنير، پيازو كمي ترشي است كه معمولا همراه با سيب زميني سرخ شده به مشتري عرضه مي شود. تفاوتي كعه برند ساب وي با سايرين دارد اين است كه بيش تر تمركز خود را بر انواع ساندويچ قرار داده است و مشتري مي تواند نحوه تهيه ساندويچ خود را انتخاب نمايد.

سبك ايتاليايي فست فودها

بزرگترين و شناخته شده ترين برند فست فود ايتاليايي پيتزا هات است. اين برند تنها پيتزا به مشتريان عرضه نمي كند بلكه داراي منوي متنوعي از پاستاها و سالادها است. پيتزا هات انواع بسيار مختلفي از پيتزا، پاستا و سالاد را به مشتريان عرضه مي كند كه پاسخگوي سليقه طيف وسيعي از مردم است. پيتزا هات زير مجموعه Yum!Brands است كه در سراسر دنيا بسيار شناخته شده است.

سبك مكزيكي فست فودها

تاكو بل، نام شناخته شده ديگري در فست فود است كه زير مجموعه Yum!Brands است و به ارائه انواع فست فود مكزيكي مي پردازد. تاكو بل  در آمريكا بيش از 580 شعبه دارد كه فست فودهاي مكزيكي را مانند تاكو، بوريتو، فاهيتا و اِنچيلادا را به مشتريان علاقه مند به فست فود مكزيكي ارائه مي كند. اين برند از فست فودها سعي دارند تا با استفاده از مواد سالم و تازه كه از مزرعه هاي مخصوص به خود آن ها تهيه مي شود، غذاهايي سالم در اختيار مشتريان بگذارد.

سبك آسيايي فست فودها

فست فودهاي آسيايي از نظر سالم بودن غذا در آخر ليست قرار دارند، چرا كه اكثر آن ها غذاهايي هستند كه در روغن سرخ مي شوند. اكثر غذاهايي كه در فست فودهاي آسيايي تهيه مي شوند حاوي منوسديم گاوتامات (MSG) هستند. يك افزودني كه براي دادن عطر و طعم بهتر به غذا افزوده مي شود. پاندا اكسپرس يكي از بزرگترين فست فودهاي چيني در آمريكاست كه بيش از 1000 شعبه در اين كشور دارد.

شما ميتوانيد جهت راه اندازي فست فود يا خريد و نصب تجهيزات فست فود با مجموعه ايران اچ اف سي در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.