ترخيص كارا

ترخيص كالا از گمرك

اهميت دكوراسيون داخلي فست فود در جذب مشتريان بيشتر براي شما

۹ بازديد

اهميت دكوراسيون داخلي فست فود در جذب مشتريان بيشتر براي شما


 

همان طور كه غذاي خوب و سرويس دهي مناسب براي بازگشت مشتري و سرمايه فست فود اهميت دارد، فضاي فست فود نيز در اين زمينه نقش مهمي در تجهيزات فست فود ايفا مي كند. شما مي خواهيد كه مشتريان احساس راحتي داشته باشند و از غذاي خود لذت ببرند. طراحي محيط و چيدمان فست فود، اين فضا را براي مشتريان در هنگام صرف غذا فراهم ميكند.

موسيقي بلند، ميزهايي با روكشي از جنس فرميكا و ليوانهاي پلاستيكي فضاي كاملا متقاوتي را در مقايسه با موسيقي ملايم، ميزهايي با روميزي پارچه اي و ليوانهاي شيشه اي فراهم مي آورد.

 

 

ظرفيت متعادل صندلي و پذيرايي براي راه اندازي يك فست فود دوست داشتني

ظرفيت متعادل صندلي و پذيرايي براي راه اندازي يك فست فود دوست داشتني


 

در طراحي فست فود بايستي توازن ميان استفاده حداكثر از فضاي پذيرايي و فراهم آوردن محيطي راحت و صميمانه رعايت شود. به عبارت ديگر، شما ميخواهيد تا جايي كه ممكن است پذيرايي مشتريان بيشتري باشيد و سود خود را افزايش دهيد. ولي درعين حال تمايل داريد كه مشتريان شما احساس راحتي و آرامش داشته باشند. برخي از فست فودها بيش از آن كه به طراحي داخلي بپردازند، به ميزان گنجايش مشتري اهميت ميدهند.

 

 

طراحي فست فود در چه قسمتهايي مشكل تر است؟


 

در يك فست فود عالي هم ممكن است چيزي به عنوان ميز بد وجود داشته باشد. تنها تعداد كمي از فست فودها ممكن است با اين مشكل در طراحي مواجه نشوند. از مناطقي كه معمولا مشتريان تمايلي به نشستن در آن قسمتها را ندارند ميتوان ميزهاي نزديك به آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي و ورودي فست فود را نام برد. ميزهايي كه در وسط سالن غذاخوري هستند هم چندان محبوبيتي ميان مشتريان ندارند.

براي رهايي از اين مناطق شما ميتوانيد با استفاده از پارتيشن هاي چوبي، گياهان و يا گلدانهاي بلند، فضا را تقسيم كنيد. همچنين ميتوانيد بجاي استفاده از ميز غذاخوري، اين فضاها را براي قسمت انتظار و يا سفارش درنظر بگيريد.

يكي از راههاي شناسايي اين گونه مناطق اين است كه قبل از روز بازگشايي، روي تك تك صندلي هاي سالن فست فود خود بشينيد چشم انداز آنها را بررسي كنيد. ممكن است به اين نكته پي ببريد كه چشم انداز يكي از صندلي هاي سالن ايستگاه اتوبوس است، در حاليكه چشم انداز يكي ديگر از صندلي ها ورودي فست فود شماست.

 

 

موسيقي چه نقشي را در دلچسب تر شدن تجربه مشتريان يك فست فود به عهده دارد ؟

موسيقي چه نقشي را در دلچسب تر شدن تجربه مشتريان يك فست فود به عهده دارد ؟


 

قطعاً سكوت در اكثر فست فودها قابل قبول نيست. به همان اندازه كه سبك منو و طراحي فضا و ديوارها در محيط يك فست فود تاثير دارد، موسيقي نيز نقش موثري در اين زمينه ايفا ميكند. به خاطر كاركنان خودتان هم كه شده از آهنگهايي كه مدام تكرار ميشوند استفاده نكنيد. زيرا آنها مجبور ميشوند بارها و بارها آن را بشنوند.

براي برخي فست فودهاي معمولي راديو ميتواند گزينه خوبي باشد، ولي از پخش كردن شبكه هاي تبليغاتي اجتناب كنيد. اجراهاي زنده كه البته ممكن است پرهزينه هم باشند، ميتوانند محيط خوبي را فراهم كنند. يك نوازنده خوب يا يك گروه موسيقي عالي ميتواند باعث جذب مشتري بيشتري شود. بسياري از فست فودها در روزهاي آخر هفته و يا شبهاي خاصي در طول هفته از موسيقي زنده استفاده ميكنند.

 

 

 

نقش گرمايش و تهويه مطبوع در حضور بيشتر مشتريان در فست فود

نقش گرمايش و تهويه مطبوع در حضور بيشتر مشتريان در فست فود


 

يكي از موضوعات مهم و البته پر هزينه براي هر فست فود تازه تأسيس يا قديمي، موضوع گرمايش و سرمايش است. آشپزخانه فست فودها ميزان زيادي گرما و بو و دود ايجاد ميكنند. حتما از اين موضوع مطمئن شويد كه تهويه آشپزخانه شما به تجهيزات تهويه مناسب مجهز شده باشد.

تهويه مطبوع مناسب نيز در طراحي فست فود امري ضروري به شمار مي آيد. هيچ چيز سريعتر از نبودن تهويه مناسب در سالن غذاخوري فست فود هنگام گرماي تابستان، مشتريان را ناچار به ترك سالن نميكند. ممكن است براي سود بيشتر، هزينه كمتري براي اين موضوع درنظر بگيريد. ولي درنهايت اين موضوع باعث كاهش چشمگير سود شما خواهد شد.

 

 

 

طراحي فست فود در چه قسمتهايي مشكل تر است؟

سرويسهاي بهداشتي مناسب و تميز


 

طراحي شيك و زيبا و همچنين اختصاص دادن محيطي مناسب براي سرويسهاي بهداشتي يك فست فود يكي از مهم ترين موارديست كه مي بايست توجه ويژه اي به آن صورت گيرد . سرويسها بايد حداقل يك بار در آغاز هر شيفت كاري كنترل شوند. يك كارمند ميتواند مسئوليت تعويض اقلام بهداشتي و بردن زباله ها را به عهده داشته باشد. توجه داشته باشيد كه استاندارد سرويس هاي بهداشتي براي بانوان دو برابر آقايان است و به ازاي هر سرويس مردانه مي بايست دو سرويس زنانه قرار گيرد . در صورت لزوم براي افرادي كه امكان استفاده از سرويس هاي اسلامي و ايراني را ندارند حتما بايد يك سرويس فرنگي در نظر گرفته شود . توجه به تميزي و زيبايي اين بخش از رستوران به گونه اي تبلور بهداشت در كل مجموعه شما خواهد بود .

اهميت دكوراسيون داخلي فست فود در جذب مشتريان بيشتر براي شما

۸ بازديد

اهميت دكوراسيون داخلي فست فود در جذب مشتريان بيشتر براي شما


 

همان طور كه غذاي خوب و سرويس دهي مناسب براي بازگشت مشتري و سرمايه فست فود اهميت دارد، فضاي فست فود نيز در اين زمينه نقش مهمي در تجهيزات فست فود ايفا مي كند. شما مي خواهيد كه مشتريان احساس راحتي داشته باشند و از غذاي خود لذت ببرند. طراحي محيط و چيدمان فست فود، اين فضا را براي مشتريان در هنگام صرف غذا فراهم ميكند.

موسيقي بلند، ميزهايي با روكشي از جنس فرميكا و ليوانهاي پلاستيكي فضاي كاملا متقاوتي را در مقايسه با موسيقي ملايم، ميزهايي با روميزي پارچه اي و ليوانهاي شيشه اي فراهم مي آورد.

 

 

ظرفيت متعادل صندلي و پذيرايي براي راه اندازي يك فست فود دوست داشتني

ظرفيت متعادل صندلي و پذيرايي براي راه اندازي يك فست فود دوست داشتني


 

در طراحي فست فود بايستي توازن ميان استفاده حداكثر از فضاي پذيرايي و فراهم آوردن محيطي راحت و صميمانه رعايت شود. به عبارت ديگر، شما ميخواهيد تا جايي كه ممكن است پذيرايي مشتريان بيشتري باشيد و سود خود را افزايش دهيد. ولي درعين حال تمايل داريد كه مشتريان شما احساس راحتي و آرامش داشته باشند. برخي از فست فودها بيش از آن كه به طراحي داخلي بپردازند، به ميزان گنجايش مشتري اهميت ميدهند.

 

 

طراحي فست فود در چه قسمتهايي مشكل تر است؟


 

در يك فست فود عالي هم ممكن است چيزي به عنوان ميز بد وجود داشته باشد. تنها تعداد كمي از فست فودها ممكن است با اين مشكل در طراحي مواجه نشوند. از مناطقي كه معمولا مشتريان تمايلي به نشستن در آن قسمتها را ندارند ميتوان ميزهاي نزديك به آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي و ورودي فست فود را نام برد. ميزهايي كه در وسط سالن غذاخوري هستند هم چندان محبوبيتي ميان مشتريان ندارند.

براي رهايي از اين مناطق شما ميتوانيد با استفاده از پارتيشن هاي چوبي، گياهان و يا گلدانهاي بلند، فضا را تقسيم كنيد. همچنين ميتوانيد بجاي استفاده از ميز غذاخوري، اين فضاها را براي قسمت انتظار و يا سفارش درنظر بگيريد.

يكي از راههاي شناسايي اين گونه مناطق اين است كه قبل از روز بازگشايي، روي تك تك صندلي هاي سالن فست فود خود بشينيد چشم انداز آنها را بررسي كنيد. ممكن است به اين نكته پي ببريد كه چشم انداز يكي از صندلي هاي سالن ايستگاه اتوبوس است، در حاليكه چشم انداز يكي ديگر از صندلي ها ورودي فست فود شماست.

 

 

موسيقي چه نقشي را در دلچسب تر شدن تجربه مشتريان يك فست فود به عهده دارد ؟

موسيقي چه نقشي را در دلچسب تر شدن تجربه مشتريان يك فست فود به عهده دارد ؟


 

قطعاً سكوت در اكثر فست فودها قابل قبول نيست. به همان اندازه كه سبك منو و طراحي فضا و ديوارها در محيط يك فست فود تاثير دارد، موسيقي نيز نقش موثري در اين زمينه ايفا ميكند. به خاطر كاركنان خودتان هم كه شده از آهنگهايي كه مدام تكرار ميشوند استفاده نكنيد. زيرا آنها مجبور ميشوند بارها و بارها آن را بشنوند.

براي برخي فست فودهاي معمولي راديو ميتواند گزينه خوبي باشد، ولي از پخش كردن شبكه هاي تبليغاتي اجتناب كنيد. اجراهاي زنده كه البته ممكن است پرهزينه هم باشند، ميتوانند محيط خوبي را فراهم كنند. يك نوازنده خوب يا يك گروه موسيقي عالي ميتواند باعث جذب مشتري بيشتري شود. بسياري از فست فودها در روزهاي آخر هفته و يا شبهاي خاصي در طول هفته از موسيقي زنده استفاده ميكنند.

 

 

 

نقش گرمايش و تهويه مطبوع در حضور بيشتر مشتريان در فست فود

نقش گرمايش و تهويه مطبوع در حضور بيشتر مشتريان در فست فود


 

يكي از موضوعات مهم و البته پر هزينه براي هر فست فود تازه تأسيس يا قديمي، موضوع گرمايش و سرمايش است. آشپزخانه فست فودها ميزان زيادي گرما و بو و دود ايجاد ميكنند. حتما از اين موضوع مطمئن شويد كه تهويه آشپزخانه شما به تجهيزات تهويه مناسب مجهز شده باشد.

تهويه مطبوع مناسب نيز در طراحي فست فود امري ضروري به شمار مي آيد. هيچ چيز سريعتر از نبودن تهويه مناسب در سالن غذاخوري فست فود هنگام گرماي تابستان، مشتريان را ناچار به ترك سالن نميكند. ممكن است براي سود بيشتر، هزينه كمتري براي اين موضوع درنظر بگيريد. ولي درنهايت اين موضوع باعث كاهش چشمگير سود شما خواهد شد.

 

 

 

طراحي فست فود در چه قسمتهايي مشكل تر است؟

سرويسهاي بهداشتي مناسب و تميز


 

طراحي شيك و زيبا و همچنين اختصاص دادن محيطي مناسب براي سرويسهاي بهداشتي يك فست فود يكي از مهم ترين موارديست كه مي بايست توجه ويژه اي به آن صورت گيرد . سرويسها بايد حداقل يك بار در آغاز هر شيفت كاري كنترل شوند. يك كارمند ميتواند مسئوليت تعويض اقلام بهداشتي و بردن زباله ها را به عهده داشته باشد. توجه داشته باشيد كه استاندارد سرويس هاي بهداشتي براي بانوان دو برابر آقايان است و به ازاي هر سرويس مردانه مي بايست دو سرويس زنانه قرار گيرد . در صورت لزوم براي افرادي كه امكان استفاده از سرويس هاي اسلامي و ايراني را ندارند حتما بايد يك سرويس فرنگي در نظر گرفته شود . توجه به تميزي و زيبايي اين بخش از رستوران به گونه اي تبلور بهداشت در كل مجموعه شما خواهد بود .

تجهيزات فست فود

۱۰ بازديد

ما مجموعه شما را با تجهيزات با كيفيت وارداتي و داخلي در كلاس مناسب  تجهيز خواهيم نمود. خدمات تجهيزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زير مي باشد:

  • جانمايي تجهيزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهيزات
  • تهيه نقشه تاسيسات گاز، برق، شبكه، تهويه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهيزات آشپزخانه
  • گارانتي و خدمات پس از فروش

شايان ذكر است يكي از موارد مهمي كه در خروجي محصولات شما داراي اهميت است، كيفيت تجهيزات و ماشين آلات شما مي باشد. اين مهم جز با آموزش صحيح و خدمات پس از فروش كه شامل سرويس هاي دوره اي مشخص است حاصل نمي شود.

ما به شما آشپزخانه اي با تجهيزات كارا و اثر بخش هديه خواهيم نمود، تا بتوانيد فست فود خود را به نحو شايسته اي راه اندازي كنيد.

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهيزات مناسب فست فود و كافي شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

تهيه تجهيزات آشپزخانه فست فود يكي از دغدغه هاي اصلي سرمايه گذاران در حوزه راه اندازي فست فود مي باشد. ما معتقديم كه به صرف خريد كالاي بسيار با كيفيت و لوكس اين نياز اساسي مشتريان با پاسخ مناسبي روبرو نخواهد شد. زيرا برند، قيمت، كيفيت و حتي تامين كننده تجهيزات آشپزخانه بايد متناسب با برنامه هاي استراتژيك و نياز هاي شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصي تجهيز و راه اندازي فست فود، پس از نياز سنجي هاي لازم ليست جامع  و كاملي از تجهيزات مناسب در اختيار كارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه اي را راه اندازي نمايد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قيمت تجهيزات فست فود و كافي شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

قيمت تجهيزات فست فود تحت تاثير عواملي همچون كيفيت، برند، گارانتي و شرايط فروش مي باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهيزات متفاوت براي فست فودها و رستورانها به همراه توليد كالاي با كيفيت ايراني و خدمات پس از فروش شايسته با بهترين قيمت، شما را تشويق به تهيه تجهيزات از دست اول و بدون واسطه مي نمايد. حال كه شرايط اقتصادي كشور عزيزمان ايران دستخوش تغييرات گسترده اي قرار گرفته است، بهتر است كه در انجام هزينه ها براي راه اندازي فست فود دقت لازم صورت گيرد تا بار هزينه هاي اضافي به پروژه تحميل نشود.

 

تجهيزات فست فود و كافي شاپ نقشي اصلي و كليدي در اداره و موفقيت هر كدام از اين مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم كامل از تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و كارشناسان خبره مي تواند يك ليست كامل از تجهيزات مورد نياز را براي شما تهيه نمايد. قطعا تهيه ليست تجهيزات آشپزخانه جز خدمات رايگان گروه iranhfc  مي باشد. هر چند ما معتقديم در كنار داشتن تجهيزات با كيفيت شما مي بايست از مشاورين خبره و كارآمد برخوردار باشيد لذا ما سعي نموده ايم در يك محل به نيازهاي راه اندازي و تجهيز شما پاسخ شايسته و بايسته اي را بدهيم.

تجهيزات فست فود

۱۰ بازديد

ما مجموعه شما را با تجهيزات با كيفيت وارداتي و داخلي در كلاس مناسب  تجهيز خواهيم نمود. خدمات تجهيزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زير مي باشد:

  • جانمايي تجهيزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهيزات
  • تهيه نقشه تاسيسات گاز، برق، شبكه، تهويه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهيزات آشپزخانه
  • گارانتي و خدمات پس از فروش

شايان ذكر است يكي از موارد مهمي كه در خروجي محصولات شما داراي اهميت است، كيفيت تجهيزات و ماشين آلات شما مي باشد. اين مهم جز با آموزش صحيح و خدمات پس از فروش كه شامل سرويس هاي دوره اي مشخص است حاصل نمي شود.

ما به شما آشپزخانه اي با تجهيزات كارا و اثر بخش هديه خواهيم نمود، تا بتوانيد فست فود خود را به نحو شايسته اي راه اندازي كنيد.

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهيزات مناسب فست فود و كافي شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

تهيه تجهيزات آشپزخانه فست فود يكي از دغدغه هاي اصلي سرمايه گذاران در حوزه راه اندازي فست فود مي باشد. ما معتقديم كه به صرف خريد كالاي بسيار با كيفيت و لوكس اين نياز اساسي مشتريان با پاسخ مناسبي روبرو نخواهد شد. زيرا برند، قيمت، كيفيت و حتي تامين كننده تجهيزات آشپزخانه بايد متناسب با برنامه هاي استراتژيك و نياز هاي شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصي تجهيز و راه اندازي فست فود، پس از نياز سنجي هاي لازم ليست جامع  و كاملي از تجهيزات مناسب در اختيار كارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه اي را راه اندازي نمايد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قيمت تجهيزات فست فود و كافي شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

قيمت تجهيزات فست فود تحت تاثير عواملي همچون كيفيت، برند، گارانتي و شرايط فروش مي باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهيزات متفاوت براي فست فودها و رستورانها به همراه توليد كالاي با كيفيت ايراني و خدمات پس از فروش شايسته با بهترين قيمت، شما را تشويق به تهيه تجهيزات از دست اول و بدون واسطه مي نمايد. حال كه شرايط اقتصادي كشور عزيزمان ايران دستخوش تغييرات گسترده اي قرار گرفته است، بهتر است كه در انجام هزينه ها براي راه اندازي فست فود دقت لازم صورت گيرد تا بار هزينه هاي اضافي به پروژه تحميل نشود.

 

تجهيزات فست فود و كافي شاپ نقشي اصلي و كليدي در اداره و موفقيت هر كدام از اين مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم كامل از تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و كارشناسان خبره مي تواند يك ليست كامل از تجهيزات مورد نياز را براي شما تهيه نمايد. قطعا تهيه ليست تجهيزات آشپزخانه جز خدمات رايگان گروه iranhfc  مي باشد. هر چند ما معتقديم در كنار داشتن تجهيزات با كيفيت شما مي بايست از مشاورين خبره و كارآمد برخوردار باشيد لذا ما سعي نموده ايم در يك محل به نيازهاي راه اندازي و تجهيز شما پاسخ شايسته و بايسته اي را بدهيم.

دامنه چيست؟ تعريف دامنه يك سايت و انتخاب يك دامنه مناسب

۷ بازديد

دامنه ها منحصر به فرد هستند و آدرس اينترنتي هر وب سايتي است به طوري كه براي انسان ها  قابل خواندن باشد. آنها از سه بخش تشكيل شده اند، كه شامل: يك دامنه سطح بالا (گاهي اوقات پسوند و يا دامنه پسوندي ناميده مي شوند)، نام دامنه (يا آدرس IP) و يك زير دامنه اختياري است.

سئو در مشهد

تركيبي تنها متشكل از نام دامنه و دامنه سطح بالا به عنوان يك " دامنه ريشه " شناخته مي شود. عبارت " http://" بخشي از URL يك صفحه است،و جزئي از نام دامنه نيست و به عنوان "پروتكل" شناخته مي شود.

بياييد هركدام از اين عناصر را بيشتر بررسي كنيم:

دامنه سطح بالا (Top-level domain)

دامنه سطح بالا (TLD) اصطلاح رسمي براي پسوند است كه در انتهاي نام دامنه ظاهر مي شود. برخي از  نمونه هاي دامنه هاي سطح بالا عبارتند از:

  • .com
  • .net
  • .org
  • .edu

شما احتمالا با TLD هاي بالا آشنا هستيد، در واقع بيش از 1000، TLD وجود دارد كه وبسايت ها بتوانند آن را انتخاب كنند. كه شامل مواردي مانند: .book، .clothing، .dog و lifeinsurance. و همچنين TLDs ممكن است با كلمات اختصاري كشورهاي خاص و يا قلمروهايي نظير .uk (انگلستان) و يا .dk (دانمارك) تركيب شوند. اين TLD هاي خاص كشور ها (و گاهي اوقات منطقه) به عنوان دامنه هاي سطح بالا در سطح كشور و يا ccTLD شناخته مي شوند.

نام دامنه

نام دامنه سطح دوم يك سلسله مراتب دامنه است (پس از دامنه سطح بالا). نام دامنه در يك TLD مشخص (كه دامنه ريشه ناميده مي شود) از نمايندگان آن خريداري شده و نشان دهنده مكان مشخص و منحصر به فرد يك وب سايت است. در مثال هاي زير، نام دامنه به صورت پررنگ نشان داده شده است:

  • example.org
  • https://moz.com
  • blogspot.com

موتورهاي جستجو از كلمات كليدي موجود در نام دامنه به عنوان يك عامل رتبه بندي استفاده مي كنند (كه موجوديت يك دامنه را نشان مي دهند)، اما در زمان بهينه سازي دامنه ريشه خود براي موتورهاي جستجو بايد اين موضوع را نيز در نظر بگيريد كه يكي از توابع خاص الگوريتم گوگل اين است كه با كلمه هاي كليدي دقيقا مطابق با دامنه ها مبارزه كند.

دامنه ريشه

اصطلاح "دامنه ريشه" در ابتدا در زمينه DNS (سرورهاي دامنه نام) ايجاد شد، اين اصطلاح معمولا به تركيبي از نام دامنه منحصر به فرد و دامنه سطح بالا (پسوند) اشاره مي كند تا يك آدرس وب كامل را ايجاد كند. " دامنه ريشه وب سايت شما بالاترين صفحه در سلسله مراتب سايت شما (احتمالا صفحه اصلي شما) است. صفحات فردي و يا زير دامنه ها مي تواند از دامنه ريشه ساخته شود، اما هر صفحه URL بايد از نظر فني شامل يك دامنه ريشه يكسان باشد تا بتواند به عنوان بخشي از وب سايت شما در نظر گرفته شود.

نمونه هايي از دامنه هاي ريشه عبارتند از:

  • com
  • net
  • gov

تمام صفحات در يك وب سايت داراي يك دامنه ريشه ي مشابه هستند، و هيچ دو وب سايت متفاوتي نمي توانند يك دامنه ريشه ي مشابه داشته باشند.

از آنجايي كه دامنه هاي ريشه به جاي صفحات خاص وب، تمام وب سايت را نمايش مي دهند، شمارش لينك هاي دامنه هاي ريشه به جاي پيوند هاي URL (صفحات) مي تواند روش دقيق تري براي تعيين اندازه پروفايل پيوند ورودي سايت شما باشد (به طور كلي، دامنه هاي ريشه پيوندي بيشتر براي شما بهتر است) . ابزارهايي مانند Link Explorer و يا Majestic مي توانند به شناسايي تعداد كل و هويت خاص دامنه هاي ريشه مرتبط با سايت شما كمك كنند.

زير دامنه

زير دامنه ها سطح سوم يك سلسله مراتب دامنه هستند و بخش هايي از دامنه سطح بالا هستند. آنها در مقابل دامنه ريشه اضافه مي شوند و از نام دامنه با يك نقطه از آن جدا شده اند.

به عنوان مثال، "blog.example.com" و "english.example.com" هر ​​دو زير دامنه، دامنه ريشه "example.com" هستند. زير دامنه ها رايگان هستند.

دو مورد از رايج ترين زير دامنه ها عبارتند از:

  • http://www.example.com )  يك زير دامنه استwww)
  • http://example.com (داراي زير دامنه نيست)

اين ها همچنين زير دامنه هايي هستند كه معمولا به اشتباهات كانونيزاسيون منجر مي شوند.

با مقاله بعدي ما در مورد نقش انتخاب دامنه در سئو و تاثيراتي كه در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد همراه باشيد.

دامنه چيست؟ تعريف دامنه يك سايت و انتخاب يك دامنه مناسب

۱۱ بازديد

دامنه ها منحصر به فرد هستند و آدرس اينترنتي هر وب سايتي است به طوري كه براي انسان ها  قابل خواندن باشد. آنها از سه بخش تشكيل شده اند، كه شامل: يك دامنه سطح بالا (گاهي اوقات پسوند و يا دامنه پسوندي ناميده مي شوند)، نام دامنه (يا آدرس IP) و يك زير دامنه اختياري است.

سئو در مشهد

تركيبي تنها متشكل از نام دامنه و دامنه سطح بالا به عنوان يك " دامنه ريشه " شناخته مي شود. عبارت " http://" بخشي از URL يك صفحه است،و جزئي از نام دامنه نيست و به عنوان "پروتكل" شناخته مي شود.

بياييد هركدام از اين عناصر را بيشتر بررسي كنيم:

دامنه سطح بالا (Top-level domain)

دامنه سطح بالا (TLD) اصطلاح رسمي براي پسوند است كه در انتهاي نام دامنه ظاهر مي شود. برخي از  نمونه هاي دامنه هاي سطح بالا عبارتند از:

  • .com
  • .net
  • .org
  • .edu

شما احتمالا با TLD هاي بالا آشنا هستيد، در واقع بيش از 1000، TLD وجود دارد كه وبسايت ها بتوانند آن را انتخاب كنند. كه شامل مواردي مانند: .book، .clothing، .dog و lifeinsurance. و همچنين TLDs ممكن است با كلمات اختصاري كشورهاي خاص و يا قلمروهايي نظير .uk (انگلستان) و يا .dk (دانمارك) تركيب شوند. اين TLD هاي خاص كشور ها (و گاهي اوقات منطقه) به عنوان دامنه هاي سطح بالا در سطح كشور و يا ccTLD شناخته مي شوند.

نام دامنه

نام دامنه سطح دوم يك سلسله مراتب دامنه است (پس از دامنه سطح بالا). نام دامنه در يك TLD مشخص (كه دامنه ريشه ناميده مي شود) از نمايندگان آن خريداري شده و نشان دهنده مكان مشخص و منحصر به فرد يك وب سايت است. در مثال هاي زير، نام دامنه به صورت پررنگ نشان داده شده است:

  • example.org
  • https://moz.com
  • blogspot.com

موتورهاي جستجو از كلمات كليدي موجود در نام دامنه به عنوان يك عامل رتبه بندي استفاده مي كنند (كه موجوديت يك دامنه را نشان مي دهند)، اما در زمان بهينه سازي دامنه ريشه خود براي موتورهاي جستجو بايد اين موضوع را نيز در نظر بگيريد كه يكي از توابع خاص الگوريتم گوگل اين است كه با كلمه هاي كليدي دقيقا مطابق با دامنه ها مبارزه كند.

دامنه ريشه

اصطلاح "دامنه ريشه" در ابتدا در زمينه DNS (سرورهاي دامنه نام) ايجاد شد، اين اصطلاح معمولا به تركيبي از نام دامنه منحصر به فرد و دامنه سطح بالا (پسوند) اشاره مي كند تا يك آدرس وب كامل را ايجاد كند. " دامنه ريشه وب سايت شما بالاترين صفحه در سلسله مراتب سايت شما (احتمالا صفحه اصلي شما) است. صفحات فردي و يا زير دامنه ها مي تواند از دامنه ريشه ساخته شود، اما هر صفحه URL بايد از نظر فني شامل يك دامنه ريشه يكسان باشد تا بتواند به عنوان بخشي از وب سايت شما در نظر گرفته شود.

نمونه هايي از دامنه هاي ريشه عبارتند از:

  • com
  • net
  • gov

تمام صفحات در يك وب سايت داراي يك دامنه ريشه ي مشابه هستند، و هيچ دو وب سايت متفاوتي نمي توانند يك دامنه ريشه ي مشابه داشته باشند.

از آنجايي كه دامنه هاي ريشه به جاي صفحات خاص وب، تمام وب سايت را نمايش مي دهند، شمارش لينك هاي دامنه هاي ريشه به جاي پيوند هاي URL (صفحات) مي تواند روش دقيق تري براي تعيين اندازه پروفايل پيوند ورودي سايت شما باشد (به طور كلي، دامنه هاي ريشه پيوندي بيشتر براي شما بهتر است) . ابزارهايي مانند Link Explorer و يا Majestic مي توانند به شناسايي تعداد كل و هويت خاص دامنه هاي ريشه مرتبط با سايت شما كمك كنند.

زير دامنه

زير دامنه ها سطح سوم يك سلسله مراتب دامنه هستند و بخش هايي از دامنه سطح بالا هستند. آنها در مقابل دامنه ريشه اضافه مي شوند و از نام دامنه با يك نقطه از آن جدا شده اند.

به عنوان مثال، "blog.example.com" و "english.example.com" هر ​​دو زير دامنه، دامنه ريشه "example.com" هستند. زير دامنه ها رايگان هستند.

دو مورد از رايج ترين زير دامنه ها عبارتند از:

  • http://www.example.com )  يك زير دامنه استwww)
  • http://example.com (داراي زير دامنه نيست)

اين ها همچنين زير دامنه هايي هستند كه معمولا به اشتباهات كانونيزاسيون منجر مي شوند.

با مقاله بعدي ما در مورد نقش انتخاب دامنه در سئو و تاثيراتي كه در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد همراه باشيد.

معرفي انواع مختلف فست فودها براي راه اندازي يك فست فود

۷ بازديد

 

 

در اين مطلب سعي داريم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازي فست فود و تجهيزات فست فود اطلاعاتي را براي شما بيان نماييم

فست فود را مي توان غذايي سريع، آسان و كم هزينه براي يك وعده غذايي خانواده به شمار آورد. با توجه به تبليغات و فرهنگ سازي هاي اخير در مورد ارزش مواد غذايي، بسياري از فست فودها در كنار غذاهاي معمول خود، غذاهاي سالم را نيز در منوي خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهاي شناخته شده اي براي مردم هستند كه با به كار بردن تجهيزات خاص، زمان آماده كردن آن ها كوتاه تر شده و كم هزينه تر تهيه مي شوند.

سبك آمريكايي فست فودها

فست فودهاي آمريكايي در سراسر دنيا شناخته شده هستند. برندهاي شناخته شده اي مانند مكدونالد، ساب وي و برگر كينگ بهترين و با كيفيت ترين فست فودها را با قيمتي مناسب عرضه مي كنند. بيشت رين تنوع آن ها در زمينه همبرگر است، كه تركيبي از گوشت، پنير، پيازو كمي ترشي است كه معمولا همراه با سيب زميني سرخ شده به مشتري عرضه مي شود. تفاوتي كعه برند ساب وي با سايرين دارد اين است كه بيش تر تمركز خود را بر انواع ساندويچ قرار داده است و مشتري مي تواند نحوه تهيه ساندويچ خود را انتخاب نمايد.

سبك ايتاليايي فست فودها

بزرگترين و شناخته شده ترين برند فست فود ايتاليايي پيتزا هات است. اين برند تنها پيتزا به مشتريان عرضه نمي كند بلكه داراي منوي متنوعي از پاستاها و سالادها است. پيتزا هات انواع بسيار مختلفي از پيتزا، پاستا و سالاد را به مشتريان عرضه مي كند كه پاسخگوي سليقه طيف وسيعي از مردم است. پيتزا هات زير مجموعه Yum!Brands است كه در سراسر دنيا بسيار شناخته شده است.

سبك مكزيكي فست فودها

تاكو بل، نام شناخته شده ديگري در فست فود است كه زير مجموعه Yum!Brands است و به ارائه انواع فست فود مكزيكي مي پردازد. تاكو بل  در آمريكا بيش از 580 شعبه دارد كه فست فودهاي مكزيكي را مانند تاكو، بوريتو، فاهيتا و اِنچيلادا را به مشتريان علاقه مند به فست فود مكزيكي ارائه مي كند. اين برند از فست فودها سعي دارند تا با استفاده از مواد سالم و تازه كه از مزرعه هاي مخصوص به خود آن ها تهيه مي شود، غذاهايي سالم در اختيار مشتريان بگذارد.

سبك آسيايي فست فودها

فست فودهاي آسيايي از نظر سالم بودن غذا در آخر ليست قرار دارند، چرا كه اكثر آن ها غذاهايي هستند كه در روغن سرخ مي شوند. اكثر غذاهايي كه در فست فودهاي آسيايي تهيه مي شوند حاوي منوسديم گاوتامات (MSG) هستند. يك افزودني كه براي دادن عطر و طعم بهتر به غذا افزوده مي شود. پاندا اكسپرس يكي از بزرگترين فست فودهاي چيني در آمريكاست كه بيش از 1000 شعبه در اين كشور دارد.

شما ميتوانيد جهت راه اندازي فست فود يا خريد و نصب تجهيزات فست فود با مجموعه ايران اچ اف سي در ارتباط باشيد.

معرفي انواع مختلف فست فودها براي راه اندازي يك فست فود

۱۲ بازديد

 

 

در اين مطلب سعي داريم در مورد انواع مختلف فست فود ها نصب و راه اندازي فست فود و تجهيزات فست فود اطلاعاتي را براي شما بيان نماييم

فست فود را مي توان غذايي سريع، آسان و كم هزينه براي يك وعده غذايي خانواده به شمار آورد. با توجه به تبليغات و فرهنگ سازي هاي اخير در مورد ارزش مواد غذايي، بسياري از فست فودها در كنار غذاهاي معمول خود، غذاهاي سالم را نيز در منوي خود قرار داده اند. غالب فست فودها غذاهاي شناخته شده اي براي مردم هستند كه با به كار بردن تجهيزات خاص، زمان آماده كردن آن ها كوتاه تر شده و كم هزينه تر تهيه مي شوند.

سبك آمريكايي فست فودها

فست فودهاي آمريكايي در سراسر دنيا شناخته شده هستند. برندهاي شناخته شده اي مانند مكدونالد، ساب وي و برگر كينگ بهترين و با كيفيت ترين فست فودها را با قيمتي مناسب عرضه مي كنند. بيشت رين تنوع آن ها در زمينه همبرگر است، كه تركيبي از گوشت، پنير، پيازو كمي ترشي است كه معمولا همراه با سيب زميني سرخ شده به مشتري عرضه مي شود. تفاوتي كعه برند ساب وي با سايرين دارد اين است كه بيش تر تمركز خود را بر انواع ساندويچ قرار داده است و مشتري مي تواند نحوه تهيه ساندويچ خود را انتخاب نمايد.

سبك ايتاليايي فست فودها

بزرگترين و شناخته شده ترين برند فست فود ايتاليايي پيتزا هات است. اين برند تنها پيتزا به مشتريان عرضه نمي كند بلكه داراي منوي متنوعي از پاستاها و سالادها است. پيتزا هات انواع بسيار مختلفي از پيتزا، پاستا و سالاد را به مشتريان عرضه مي كند كه پاسخگوي سليقه طيف وسيعي از مردم است. پيتزا هات زير مجموعه Yum!Brands است كه در سراسر دنيا بسيار شناخته شده است.

سبك مكزيكي فست فودها

تاكو بل، نام شناخته شده ديگري در فست فود است كه زير مجموعه Yum!Brands است و به ارائه انواع فست فود مكزيكي مي پردازد. تاكو بل  در آمريكا بيش از 580 شعبه دارد كه فست فودهاي مكزيكي را مانند تاكو، بوريتو، فاهيتا و اِنچيلادا را به مشتريان علاقه مند به فست فود مكزيكي ارائه مي كند. اين برند از فست فودها سعي دارند تا با استفاده از مواد سالم و تازه كه از مزرعه هاي مخصوص به خود آن ها تهيه مي شود، غذاهايي سالم در اختيار مشتريان بگذارد.

سبك آسيايي فست فودها

فست فودهاي آسيايي از نظر سالم بودن غذا در آخر ليست قرار دارند، چرا كه اكثر آن ها غذاهايي هستند كه در روغن سرخ مي شوند. اكثر غذاهايي كه در فست فودهاي آسيايي تهيه مي شوند حاوي منوسديم گاوتامات (MSG) هستند. يك افزودني كه براي دادن عطر و طعم بهتر به غذا افزوده مي شود. پاندا اكسپرس يكي از بزرگترين فست فودهاي چيني در آمريكاست كه بيش از 1000 شعبه در اين كشور دارد.

شما ميتوانيد جهت راه اندازي فست فود يا خريد و نصب تجهيزات فست فود با مجموعه ايران اچ اف سي در ارتباط باشيد.

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

۸ بازديد

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

در سراسر كشور ايران گمرك هاي مختلفي وجود دارد كه در امر واردات و صادرات بسيار فعال مي باشند. گمرك بندر انزلي بزرگ ترين و فعال ترين گمرك شمال كشور در حاشيه جنوبي درياي خزر مي باشد. اين گمرك به دليل موقعيت جغرافيايي و نزديكي به بنادر مهم روسيه، تركمنستان و آذربايجان از اهميت خاصي برخوردار است. ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي با توجه به مشخصه هاي اين بندر و حجم بار وارد شده توسط شركت هاي بازرگاني واردات و صادرات كشورهاي همسايه، از اهميت فراواني برخوردار مي باشد.

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

گمرك بندر انزلي بيش تر گمرك فله اي مي باشد و بر اساس آخرين آمار به دست آمده از گمرك جمهوري اسلامي ايران در پنج ماه نخست سال 1395 بيش از 115 ميليون تن واردات كالا به اين گمرك صورت گرفته است كه از لحاظ ارزش معادل بيش از 760 ميليون دلار مي باشد.

اين حجم واردات كالا به گمرك بندر انزلي سبب شده تا در اين بازه زماني گمرك انزلي رتبه سوم (از لحاظ حجم واردات) را در ميان گمركات ايران داشته باشد. به عبارتي 9 درصد حجم واردات و ترخيص كالا از بندر انزلي صورت گرفته است. از مزاياي گمرك بندر انزلي مي توان به فاصله 35 كيلومتري آن تا فرودگاه بين المللي و دسترسي هاي زميني به ساير استان هاي كشور اشاره كرد. همچنين اين بندر به بزرگ ترين ذخاير نفت و گاز درياي خزر بسيار نزديك بوده كه خود امتياز ويژه اي براي اين بندر محسوب مي شود.

ترخيص كاران و حق العمل كار گمركي شركت بازرگاني ترخيص كارا كه در اين گمرك فعاليت مي كنند به امور ترخيص اشراف كامل داشته و كالاها را در كم ترين زمان و بهترين كيفيت ترخيص نموده و در اختيار صاحب كالا قرار مي دهند. مساحت اين بندر 14 هزار و 200 متر مربع بوده و مجهز به انبار مسقف براي كالاهاي فله و غلات، انبار هانگار براي محموله هاي جنرال كارگو غلات، انبار كانتينري TEU و انبار روباز براي محموله هاي جنرال كارگو مي باشد كه در مجموع مساحت اين انبارها 22 هزار و 151 مترمربع مي باشد.

بندر انزلي داراي 10 اسكله به عمق 5.5 متر بوده كه براي كاربري هاي گوناگون همانند آهن آلات، كانتينري، چوب، مواد نفتي و خدمات بازرگاني طراحي شده اند. همان گونه كه بيان شد، نزديك بودن گمرك انزلي به بنادر روسيه باعث شده تا بيش ترين ميزان واردات كالا به گمرك بندر انزلي از روسيه باشد. بر اساس آمار ارائه شده از گمرك در نيمه نخست سال 1395 بيش ترين ميزان واردات و ترخيص كالا در گمرك انزلي از روسيه بوده است به صورتي كه 39 درصد واردات (از لحاظ حجمي) معادل 63 درصد ارزش دلاري واردات به اين گمرك از روسيه صورت گرفته است.

جالب است بدانيم كه در گمرك انزلي پس از روسيه، بيش ترين ميزان واردات از امارات متحده عربي بوده است كه 19 درصد حجم واردات و ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي از امارات صورت گرفته است كه از لحاظ ارزش دلاري معادل 35 درصد مي باشد. شركت  ترخيص كارا به صورت حرفه اي به ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي مبادرت نموده و توسط ترخيص كار و كارگزار گمركي و خبره خود تشريفات گمركي را جهت ترخيص كالا به سرانجام مي رساند. از آن جا كه امور ترخيص يك تخصص حرفه اي مي باشد به تجار و شركت هاي توليدي و شركت هاي بازرگاني صادرات و واردات پيشنهاد مي شود كه امور ترخيص كالا را به دست ترخيص كاران اين شركت بسپارند تا روند واردات و ترخيص به نحو احسن صورت پذيرد. همچنين تجار با دريافت مشاوره بازرگاني از متخصصين شركت بازرگاني كارا در زمينه ي صادرات و واردات مي توانند با اطمينان بيش تري فعاليت هاي خود را انجام دهند.

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

۸ بازديد

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

در سراسر كشور ايران گمرك هاي مختلفي وجود دارد كه در امر واردات و صادرات بسيار فعال مي باشند. گمرك بندر انزلي بزرگ ترين و فعال ترين گمرك شمال كشور در حاشيه جنوبي درياي خزر مي باشد. اين گمرك به دليل موقعيت جغرافيايي و نزديكي به بنادر مهم روسيه، تركمنستان و آذربايجان از اهميت خاصي برخوردار است. ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي با توجه به مشخصه هاي اين بندر و حجم بار وارد شده توسط شركت هاي بازرگاني واردات و صادرات كشورهاي همسايه، از اهميت فراواني برخوردار مي باشد.

ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي

گمرك بندر انزلي بيش تر گمرك فله اي مي باشد و بر اساس آخرين آمار به دست آمده از گمرك جمهوري اسلامي ايران در پنج ماه نخست سال 1395 بيش از 115 ميليون تن واردات كالا به اين گمرك صورت گرفته است كه از لحاظ ارزش معادل بيش از 760 ميليون دلار مي باشد.

اين حجم واردات كالا به گمرك بندر انزلي سبب شده تا در اين بازه زماني گمرك انزلي رتبه سوم (از لحاظ حجم واردات) را در ميان گمركات ايران داشته باشد. به عبارتي 9 درصد حجم واردات و ترخيص كالا از بندر انزلي صورت گرفته است. از مزاياي گمرك بندر انزلي مي توان به فاصله 35 كيلومتري آن تا فرودگاه بين المللي و دسترسي هاي زميني به ساير استان هاي كشور اشاره كرد. همچنين اين بندر به بزرگ ترين ذخاير نفت و گاز درياي خزر بسيار نزديك بوده كه خود امتياز ويژه اي براي اين بندر محسوب مي شود.

ترخيص كاران و حق العمل كار گمركي شركت بازرگاني ترخيص كارا كه در اين گمرك فعاليت مي كنند به امور ترخيص اشراف كامل داشته و كالاها را در كم ترين زمان و بهترين كيفيت ترخيص نموده و در اختيار صاحب كالا قرار مي دهند. مساحت اين بندر 14 هزار و 200 متر مربع بوده و مجهز به انبار مسقف براي كالاهاي فله و غلات، انبار هانگار براي محموله هاي جنرال كارگو غلات، انبار كانتينري TEU و انبار روباز براي محموله هاي جنرال كارگو مي باشد كه در مجموع مساحت اين انبارها 22 هزار و 151 مترمربع مي باشد.

بندر انزلي داراي 10 اسكله به عمق 5.5 متر بوده كه براي كاربري هاي گوناگون همانند آهن آلات، كانتينري، چوب، مواد نفتي و خدمات بازرگاني طراحي شده اند. همان گونه كه بيان شد، نزديك بودن گمرك انزلي به بنادر روسيه باعث شده تا بيش ترين ميزان واردات كالا به گمرك بندر انزلي از روسيه باشد. بر اساس آمار ارائه شده از گمرك در نيمه نخست سال 1395 بيش ترين ميزان واردات و ترخيص كالا در گمرك انزلي از روسيه بوده است به صورتي كه 39 درصد واردات (از لحاظ حجمي) معادل 63 درصد ارزش دلاري واردات به اين گمرك از روسيه صورت گرفته است.

جالب است بدانيم كه در گمرك انزلي پس از روسيه، بيش ترين ميزان واردات از امارات متحده عربي بوده است كه 19 درصد حجم واردات و ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي از امارات صورت گرفته است كه از لحاظ ارزش دلاري معادل 35 درصد مي باشد. شركت  ترخيص كارا به صورت حرفه اي به ترخيص كالا از گمرك بندر انزلي مبادرت نموده و توسط ترخيص كار و كارگزار گمركي و خبره خود تشريفات گمركي را جهت ترخيص كالا به سرانجام مي رساند. از آن جا كه امور ترخيص يك تخصص حرفه اي مي باشد به تجار و شركت هاي توليدي و شركت هاي بازرگاني صادرات و واردات پيشنهاد مي شود كه امور ترخيص كالا را به دست ترخيص كاران اين شركت بسپارند تا روند واردات و ترخيص به نحو احسن صورت پذيرد. همچنين تجار با دريافت مشاوره بازرگاني از متخصصين شركت بازرگاني كارا در زمينه ي صادرات و واردات مي توانند با اطمينان بيش تري فعاليت هاي خود را انجام دهند.